מה לברר לפני שמזמינים מנעולן?

מפתח בדלת משרד

לכל בעל מקצוע יש את היתרונות והחסרונות שלו, את הדברים שמייחדים אותו ואת הנתונים שמשפיעים יותר מכל על איכות עבודתו. הזמנה של מנעולן מוסמך היא כזו אשר מחייבת בדיקה מקדימה של מספר נתונים – כדי שלא 'ליפול' על בעל מקצוע שיעשה את עבודתו בצורה חובבנית וכושלת.

רישיונות, הסמכה ולא פחות חשוב – קבלות

כמובן שהדבר הראשון שחשוב לבדוק הוא מידת ההסמכה של המנעולן והרישיון שהוא מחזיק ברשותו. חשוב לדעת: כל מנעולן אשר מתבקש להציג נתונים אלו חייב להיענות לבקשה. אם הוא לא עושה כך, יש לעבור לבעל המקצוע הבא.

דבר נוסף שיש לדרוש בכל מצב, הוא עבודה עם חשבוניות מס. לא סתם שגור בפינו כבר שנים הביטוי 'בעל מקצוע עם קבלות': כבר שנים ידוע לכולם כי נותני השירותים הטובים והאמינים ביותר, הם אלו אשר מעניקים ללקוח שלהם קבלות – אפילו מבלי שביקשו. קבלות אלו הן מעין התחייבות מצד המנעולן, כי הוא אחראי, מקצועי ופועל על פי חוק. יותר מזה: זו הוכחה שניתן לאתרו בכל מצב.

מנעולן עם ניסיון הוא אוצר של ממש

תתפלאו, אך לא הרבה מנעולנים מסתובבים היום בשוק. על כל מנעולן ישנם כמה אלפי תושבים ולפעמים אף יותר מזה. באזורים מבודדים יותר, יכול להיות מנעולן אחד בלבד אשר חולש על שטח עצום. סתם לדוגמא קחו את אזור הדרום, מנעולן בבאר שבע מכסה יישובים רבים בדימונה שמדרום לבאר שבע ועד נתיבות שמצפון.

לכן, גם עניין הניסיון הוא דבר חשוב מאוד כאן. כאשר כמות נותני השירותים בתחום מסוים נמוכה מהצפוי, ישנו סיכוי גדול יותר שתיתקלו באיש מקצוע לא מנוסה. מנעולן מוסמך הוא לא רק כזה אשר מחזיק בתעודות הנדרשות, אלא כזה שכבר עבר דבר או שניים בעבודתו.

מפתח בתוך צילנדר של דלת משרד

מנעולן שמחשיב את עצמו בעל ניסיון הוא אחד שיודע להתמודד עם בעיות בצורה טובה יותר. הוא ייגש אליהן בצורה טובה, יידע בדיוק מה דרוש כדי לפתור אותן ויחסוך ללקוחותיו גם זמן וגם כסף. כאמור, מנעולן מנוסה הוא דבר יקר ערך.

לא כל מנעולן מוסמך יסייע לבעיה שלכם

עניין נוסף שרבים לא מקפידים עליו, הוא 'התאמה' בין הבעיה לבין המנעולן המוזמן לפתור אותה. כיום ישנם לא מעט תתי-תחומים בעולם המנעולנות, ומה שמנעולן אחד יודע לעשות בצורה מושלמת, לא יוכל לעשות כנראה מנעולן שמתמחה בתחום אחר.

לכן, עניין הניסיון חייב לזכות להתייחסות גם מבחינת הבעיה עצמה והכשרתו של המנעולן. אמנם המנעולנים מוכשרים לטפל בכל בעיה, אך איש מקצוע עם ניסיון וידע רב בתחום מסוים, יוכל לפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר.

אם יש לכם בעיה במנעול דלת הכניסה לבית, התעקשו להזמין פורץ מנעולים מוסמך שמתמחה בפריצה של דלתות כאלו; אם הבעיה היא ברכב,מנעולן רכב הוא הכתובת; אם הכספת שלכם בבעיה, קראו לפורץ כספות המתמחה בפריצה לכספות ביתיות/קטנות או גדולות. בדרך זו, תבטיחו לעצמכם את הבחירה המועילה והמשתלמת ביותר.