איך לפרוץ מנעול: מדריך מקוצר

פריצת מנעול

מחפשים איך לפרוץ מנעול?

כולנו מצאנו עצמנו נעולים מחוץ לבית בסיטואציה כזו או אחרת. חסרי אונים, עצבניים שהשתבש לנו סדר היום ומבולבלים. מה האופציות שעומדות לפנינו?

הראשונה היא פריצת מנעול בעצמנו, חשוב להדגיש כי פריצה היא הליך מורכב, וכאשר אנו פורצים את המנעול בעצמנו סביר להניח שנגרום לנזק למנעול או לדלת. האופציה השנייה והנכונה יותר היא להזמין מנעולן מקצועי שיפתור לנו את הבעיה.

פריצת מנעול- עשה זאת בעצמך:

נדגיש כי פריצה למנעול על ידי חובבנים עשויה להחמיר את הנזק, אם אתם הרפתקנים ורוצים בכל זאת לנסות אז זוהי הדרך

יש לציין כי הדרך הבאה מתאימה אך ורק למנעולים פשוטים ובסיסיים. ניעזר בסיכת ביטחון ובמברג פשוט. שלבי הפריצה:

  1. נכופף את סיכת הביטחון לזווית ישרה, ונכניס את פין הסיכה עד אשר הוא נקע
  2. נכניס את המברג מתחת לסיכה, בתוך חור המנעול, ונדחוף בעזרתו את סיכת הביטחון לכיוון השני.
  3. אם כל השלבים עברו בהצלה, סיבוב הסיכה אמור לפתוח את הדלת.

נשמע פשוט? לא כל כך. השיטה הזו פועלת בעיקר במנעולים בעלי פין אחד, כלומר הפשוטים ביותר, ותלויה בסבלנות רבה עד למציאת הזווית הנכונה של הסיכה. סביר להניח שאם אינכם מתעסקים עם פריצת מנעולים באופן קבוע הדרך הזו תגזול מכם זמן רב ולא בהכרח תצליחו לפרוץ את הדלת.

ניתן להגדיל את סיכויי ההצלחה עם כלים מקצועיים יותר שאפשר לרכוש מבעוד מועד. ישנן ערכות מוכנות לפריצת מנעולים המקלות על התהליך ומשפרות את סיכויי ההצלחה של הפורץ החובבן.

פריצת מנעול- על ידי מנעולן מקצועי:

מנעולן מקצועי כמו קליק מנעולנים – שירות מנעולן בבאר שבע הוא בעל מקצוע שיש ברשותו היתר עבודה מטעם משטרת ישראל, היתר זה מאפשר לו לעסוק בתחום הפריצות באופן חוקי.

מנעולן שעבר בהצלחה קורסים בתחום, וצבר ניסיון של שנים בפריצת מנעולים, יבצע את המלאכה בזמן שיא. מנעולן מקצועי מכיר את כל סוגי המנעולים ואת הדרכים הנכונות לגשת לכל פריצה.

מנעולן מקצועי משתמש בציוד פריצה מתקדם וכך מבצע את המלאכה תוך שמירה מקסימלית על הדלת ועל המנעול. פעמים רבות משתלם יותר להזמין מנעולן מאשר לנסות לפרוץ לבד את המנעול, מה שסביר להניח יוביל לפגיעה חמורה בדלת והמנעול.

כאשר אנו מזמינים מנעולן מקצועי, הוא יעריך את הבעיה שלפניו וידע כיצד להתמודד איתה ומהי שיטת הפריצה המתאימה ביותר. חשוב מאוד להזמין מנעולן אמין בבאר שבע שכן הוא אחראי על חלק ניכר ממערכת הביטחון שלנו בביתנו.