החלפת צנרת ביוב וניקוי צנרות ביוב

ביוב

מערכת הביוב שנמצאת מתחת לפני השטח טומנת בחובה לא מעט הפתעות, שלא תמיד ניתן לגלות בזמן. צינור מכופף או מעוות, נקבים בסדרי גודל שונים, שבירה או קריסה של צנרת וכדומה.

מערכת הביוב דורשת תחזוקה שוטפת בהתאם לגודלה ולהיקף השימוש בה. מובן שמערכת ביוב ביתית בנויה בהיקף שונה ממערכת ביוב בין עירונית, אולם שתי מערכות ביוב אלה יכולות להינזק כתוצאה משימוש לא תקין או משימוש תקין וממושך- כלומר, בלאי טבעי.  עד כה, חידוש צנרת ביוב היה כרוך בביצוע חפירות, גרימת הרס בשוגג או במזיד לצורך איתור התקלה ומתן פתרון מעשי, לכלוך וכדומה. חשוב לבחור בחברה שלא רק מאתרת את הכשל המערכתי בדיוק מרבי הודות למצלמות הביוב המשוכללות שיש להם- מצלמות מיוחדות לצילום קווי בביוב, אלא גם מסוגלת לבצע חידוש צנרת ביוב ללא כל הבלאגן שמסביב. כלומר, בלי חפירות מיותרות, בלי הרס ובלי יותר מידי לכלוך.

איך מתקינים צינור ביוב חדש בתוך צינור ישן?

טכנולוגיה חדישה ומתקדמת מאפשרת למקם צינור ביוב חדש בתוך צינור ישן ולא תקין מסיבה זו או אחרת. משמעות הדבר היא כי לא צריך לחפור בכדי להוציא את הצינור הפגום ולהחדיר את הצינור החדש. למעשה, התיקון מתבצע במינימום התערבות ובמקסימום יעילות ומספק תוצאות משביעות רצון.חידוש צנרת ביוב באמצעות טכנולוגיה זו נעזרת בצינור חדש שעשוי מחומר שמזכיר פלסטיק, ושמחוזק על ידי סיבי זכוכית. צינור חידש זה הוא בעל כושר עמידות גבוה הרבה יותר מצינור "רגיל".  תהליך חידוש צנרת ביוב מתבצע באמצעות חיבור הצינור החדש לישן באמצעות שיטת אינברסיה. כלומר, מוצמד אליו בחוזקה ע"י לחץ אוויר או לחץ מים. לאחר שהוצמד הצינור החדש לישן הוא מאבד מגמישותו והופך נוקשה, יציב ובעל כושר עמידות גבוה במיוחד. כל זאת בפרק זמן קצר ביחס לשיטות הישנות והמוכרות ועם קבלת תוצאות איכותיות הרבה יותר.

ניקוי צנרת ביוב

הסרת שומנים בביוב

ניתן לבצע ניקוי שומנים בביוב לכל סוגי מערכות הביוב , החל מצנרת 2 צול ועד לצנרת 10 צול.
רצוי ומומלץ לבנינים משותפים לבצע שטיפת קווי ביוב להסרת שומנים מצטברים באופן יזום אחת לכמה שנים ובכך למנוע סתימות ביוב במטבח והצפת הקומות הראשונות.

חשוב לבצע ניקוי קווי שומן באופן יסודי למסעדות, מפעלי בשר, חדרי אוכל , בתי מלון , ובנינים משותפים ובכל מקום אשר ישנה הצטברות של שומנים במערכת הביוב.

לניקוי מערכת הביוב משומנים משתמשים בשיטת FRS המסירה את השומנים מהמערכת
שיטה ייחודית זו הוכיחה את עצמה כשיטה היעילה ביותר לניקוי שומנים במערכת הביוב.

מהי שיטת ה-FRS

בשיטה זו משתמשים במכונה מיוחדת לפירוק שומנים.

מכונה זאת אשר בקצה שלה ישנם סיבי פלדה, פלסטיק וניילון ראש זה בקצה המכונה מסתובב במהירות של כ-10,000 פעמים בדקה, ובצורה זו אינו מתיר לשום גרגיר שומן להישאר .

במהלך ביצוע העבודה, נעזרים בחומר בשם ביוסילוב אשר מוכנס לביוב ומסתובב ביחד עם ראש המכונה ועוזר למכונה לפרק את השומן ובנוסף לכך מיצר ציפוי דק לצינור של חומר אנטי שומני המונע מהשומן להידבק לצינור.

בסוף התהליך נשטף קו הביוב בלחץ מים מבוקר המותאם באופן אישי לסוג הצנרת ישנה אפשרות לבצע צילום לאחר ביצוע השיטה להוכחת ניקיון קו הביוב

סופר ביובית – שירותי ביובית מתקדמים