הנדסאי מכונות רכב .

מכונות

אם אתם מחפשים מקצוע משתלם לעתיד שיבטיח לכם קריירה מרתקת, ואם יש לכם כישורים טכנולוגיים ונטייה טבעית לעולם הרכב, שווה לכם לשקול לבחור במסלול לימודים לתואר של הנדסאי מכונות רכב.

אנשים רבים אשר מתכננים ללמוד הנדסה פוסחים על האפשרות לבחור במסלול של הנדסאי מכונות רכב ומעדיפים מסלולים אחרים כמו מסלול של הנדסת חשמל, הנדסת תעשייה וניהול או פיתוח ותכנות לעולמות המחשבים ולעולמות הסלולר, כמו פיתוח אייפון או פיתוח אנדרואיד. אחת הסיבות העיקריות לכך היא שלרבים נדמה שבארץ אין תעשיית רכב של ממש. נכון שבישראל לא פועלות יצרניות רכב גדולות ואין פה מפעלי רכב של מותגים גדולים מהעולם, אבל זה לא אומר שאין בישראל תעשייה גדולה. אם לוקחים בחשבון את כל החברות שמספקות שירותים לרכב ולמכוניות ואת תחומי ההייטק אשר קשורים לתעשיית הרכב וכן את כל מה שקשור לתעשייה הביטחונית והצבאית, בהחלט יש בארץ תעשיית רכב גדולה ויש בה ביקוש הולך וגדל לבוגרים של מסלולי לימוד לתואר הנדסאי מכונות רכב, במיוחד לתלמידים המצטיינים שגמרו עם ציונים טובים.

מעבר לאפשרות לרכוש מקצוע מכניס ומבטיח, הלימודים לתואר של הנדסאי מכונות רכב הם גם לימודים מרתקים ומעניינים. במהלך הלימודים ניתן לא רק לרכוש השכלה בתחומים טכניים ומעשיים, אלא גם השכלה תיאורטית שתשמש אתכם במקומות רבים, בתחומים כמו מתמטיקה, יישומי מחשב ואנגלית טכנית. כל זאת, כמובן, לצד לימודים אשר מאפשרים לכם לרכוש ידע אשר נחוץ לאחר מכן בשטח בכל הקשור להפעלת תוכנות מחשב ומכונות הקשורות בתחומי הרכב. בין השאר, תוכלו לאחר סיום הלימודים להשתלב בתפקידים שונים בתעשייה, כמו ניהול מחלקת שירות, אבחון תקלות מכוניות, ביצוע פיקוח במוסכים ועוד. בנוסף, הלימודים יאפשרו לכם להמשיך לאחר מכן להתמחויות נוספות בתחומי הרכב, בתחומים כמו ניהול מוסכים, שמאות רכב ועוד.

אם אתם מעוניינים במידע נוסף על לימודים לתואר הנדסאי מכונות רכב, עליכם לפנות למכללות השונות בארץ אשר מציעות את מסלולי הלימוד הללו, ולברר מולן מה הם תנאי הקבלה ומה הם מסלולי הלימוד. בד"כ מדובר בלימודים שנמשכים כמה ימים בשבוע לאורך מספר שנים, שבסיומן יש לעבור שורת בחינות מטעם המדינה כדי לקבל אישור.