טיפול אלטרנטיבי בסרטן

סימן מחלת הסרטן

שילוב בין רפואה סינית ורפואה מערבית מול מחלת הסרטן

רפואה מערבית נשענת על הכימיה, הפיזיקה, הביולוגיה וכל מקצועות המדע הנלווים.
היא מתמקדת בחומר, מתבוננת עליו דרך מיקרוסקופ ומכירה את חוקיו. היא נשענת על מבנה החומר האנטומי ועל הבדיקות השונות שעומדות לרשותה. היא יודעת לבדוק את מחלת הסרטן כאשר היא נמצאת באחד מאיברי הגוף. היא יכולה לעיתים לאתר את המחלה כאשר היא נמצאת בגוף האדם אבל עדיין נסתרת.
מכאן כל הבדיקות המקדימות לגילויו אשר ערכן המעשי לא תמיד ברור. לעומתה הרפואה הסינית מתבוננת באופן שונה על האדם. יש לה תפישה שונה לגבי הבריאות והמחלה. היא מתמקדת באנרגיה ובפיזיולוגיה של הגוף ומתבוננת על הגוף מבעד לטלסקופ. היא מאתרת חוסר איזון אשר במידה ויתמשך ייהפך לקדם סרטן ובהמשך לסרטן. היא מזהה חוסר ארגון של איברים פנימיים ושל ערוצי אנרגיה המכונים מרידיאנים. אילו אורגים רשת ערוצים בהם זורמת אנרגיה אשר מתחזקת את בריאות הגוף. היא כולית, גלובאלית ומאחדת את כל הגוף. הרפואה הסינית מסוגלת לאתר חוסר-איזונים עודם באיבם ולפעול למניעת הופעת המחלה.
במידה והסרטן פרץ, הרפואה הסינית יכולה לחזק את כוחות ההבראה בגוף ולהרדים את הסרטן.
היא איננה מטפלת בגידול הסרטן עצמו. בגלל השוני בין שתי השיטות, הן משלימות ושיתוף הפעולה בניהן מאד יעיל. בזמן טיפולים רפואיים הרפואה הסינית יכולה לעזור נקודתית בעת הופעת בחילה,
שינה מעורערת, פצעים בפה, מצב רוח ירוד, כאבי בטן , ירידת כמות כדוריות אדומות ולבנות, חיזוק מערכת הלוחמת בתאי הסרטן ועוד. השפעה יכולה להיות מיידית או בזמן קצר ביותר.

הרפואה הסינית זיהתה את מחלת הסרטן לפני אלפי שנים ופיתחה דרך להתמודד אתה באמצעות דיקור, צמחי מרפא, תזונה, צ'יקונג ושינוי אורחות חיים אשר תרמו להתפרצות המחלה ומודעות עצמית.
אין ניגוד בין דיקור לבין הטיפול מערבי. השילוב עם צמחי מרפא דורש ידע רב על כל ההשפעות ההדדיות בין התרופות לבין צמחי המרפא.
כדאי להתחיל להעזר ברפואה הסינית בהקדם. השימוש ברפואה סינית עשוי לייעל את השפעת התרופות, לשפר את איכות החיים בזמן הטיפולים להביא
להחלמה מהירה יותר ולמניעה בהמשך.
עלות הטיפול הינה מזערית יחסית לזו של הרפואה המערבית ויעילותה הוכחה במשך שנים רבות.

כמובן שכל מקרה לגופו ויש להתייעץ עם רופא לפני כל תהליך !