טיפים לעיצוב דף נחיתה אפקטיבי

דף נחיתה

דף נחיתה אפקטיבי

דפי נחיתה משמשים לקמפיינים פרסומיים. הם חשובים לכל עסק, שרוצה להרחיב את מעגל לקוחותיו. אחרי הכל, פניות של לקוחות לא יפלו עליכם מהשמיים, נכון? תצטרכו לעבוד קשה עבורם.

עיצוב דף נחיתה שונה מתהליך עיצוב אתר. איך מעצבים דף נחיתה מרשים, אפקטיבי ושיווקי, שיביא לכם כמה שיותר פניות מצד לקוחות מתעניינים? הנה כמה טיפים:

הכניסו לדף קריאה לפעולה – אל תשכחו לשם מה התכנסו כאן: המטרה של דף נחיתה היא לגרום ללקוחות להקליד את פרטיהם בטופס יצירת הקשר וללחוץ על כפתור "שלח". לכן, חשוב שתהיה בדף קריאה לפעולה, כזו שתהיה בולטת וברורה על רקע שאר האלמנטים. בקשו מהלקוחות לרכוש את המוצר שלכם, להירשם לניוזלטר וכו'. חשוב שהמלל יהיה קונטרסטי, באותיות בולטות, כדי שימשוך את תשומת לב הגולשים.

פשטות – אל תעמיסו ואל תכבידו על הגולשים, לא מבחינה ויזואלית ובוודאי שלא מבחינת הטקסטים. כמה שפחות הסחות דעת, כך יותר טוב. היצמדו לפלטת צבעים מצומצמת. פונט אחד או שניים ובנוסף אל תשתגעו ותעשו כל משפט בגודל אחר. בנוסף, אל תמקמו פסקאות ארוכות בדף הנחיתה. מחקרים מראים כי כמה שפחות תוכן מילולי בדף הנחיתה – כך יותר טוב. חשבו ישר ולעניין.

נקודות – ארגנו את הטקסטים שלכם בצורת משפטים קצרים עם נקודות. רוצים לפרט יותר על המוצרים שלכם? תוכלו להוסיף לדף הנחיתה לינק לאתר שלכם.

היו זהירים בבחירת התמונות – תמונה איכותית וענקית עלולה להיטען לאט מידי ובכך לגרום לעזיבתם של הגולשים. תמונה מורכבת מדי תבלבל אותם.

רשימת לקוחות – יש באמתחתכם רשימה יפה של לקוחות? הכניסו את הלוגואים שלהם לדף הנחיתה (כמובן, אם זה בסדר מבחינתם). אנשים אוהבים לראות כי חברות ידועות רכשו מכם מוצרים/שירותים.

ניסוי וטעייה – הריצו כמה דפי נחיתה עם ניסוחים שונים ובדקו איזה דף נחיתה מביא יותר תוצאות. נסו כמה אסטרטגיות ועקבו באופן מבוקר אחרי התוצאות. בנוסף, חשוב שתדעו מהיכן הגיעו הגולשים. איך הם הגיעו למודעה? דרך מודעה בקידום ממומן בגוגל? דרך בלוג אקטיבי שלכם? דרך תוצאות החיפוש האורגני בגוגל?


הקפידו על תוכן איכותי ככל האפשר – חשוב שהטקסטים שלכם יהיו מוגהים ללא רבב, ובשפה נכונה. טקסט איכותי יצור תחושה של אמון ומוצר איכותי ואמין.

צרו בהילות -כדי לדרבן את הגולשים להשאיר את פרטיהם בדף הנחיתה, עליכם ליצור אשליה של הזדמנות חד פעמית. זוהי דרך אפקטיבית לקדם את המוצרים שלכם ולקבל לידים במהירות.

כוונו לקהל היעד שלכם – עצבו את דף הנחיתה בהתאם לקהל היעד שלכם וכך גם את הקופירייטינג. חשבו מה הם צריכים ורוצים.

בחרו בחברת עיצוב אתרי אינטרנט מקצועית – לסיום, חשוב מאוד שאת דף הנחיתה שלכם תעצב חברה מקצועית ומיומנת, בעלת ניסיון רב בשוק.