ניהול ותחזוקה לבניין מגורים

ניהול נכסים לבניין מגורים

חברות לניהול נכסים מבינות היטב שהיום, ניהול ועד בית אינו פשוט כבעבר.
החל מדאגה לגינון, מעלית, ניקיון, אחזקה כללית, טיפול משפטי מול סרבנים, חניות, מערכות אש, הדברות, ביטוחים ועד לטיפול ברמת הפרט כגון מטרדי עופות וכד'. ועד הבית משקיע זמן רב ויקר תוך ניסיון מתמיד על שמירת דיירי הבניין מרוצים ושמירת הנכס, אך מצב זה לרוב הוא כמעט בלתי אפשרי ע"י גורם שאינו מוסמך לכך.
אם הגעתם לדף זה, כבר ברור לכם כי רצוי שחברה מתמחה תבצע את ניהול ועד הבית עבורכם.
נוסף על כך, טיפול לקוי עלול לגרור הוצאות רבות ופגיעה בנכס ובנוחות הדיירים, אז תנו לחברה מקצועית לחסוך לכם זמן, כסף, ואפשרו לנו לשמור לכם על הנכס ואיכות החיים.

השקט שלכם, האחריות של חברת הניהול  !

בחברות ניהול ועד בית יעשו עבורכם את הכל. לא מדובר בסלוגן, אלא בהבטחה שהשירות יבוצע לכל שטחי הבניין תוך הקשבה לכל דייר ודייר והסתכלות רחבי על צרכי המרחב המשותף !

חברות רבות אשר מתמחות בניהול ועד בית ואחזקת מבנים לכל סוגי הבניינים. החל מבניינים משותפים קטנים וכלה במגדלי יוקרה. השירות הוא כולל ומכסה כל פרט נדרש מתפקיד ניהול ועד הבית ויותר, כגון: 

מיסים – גבייה, תשלומים, טיפולים משפטיים מול סרבנים ועוד, כל זאת בפיקוח רואה חשבון!
תחזוקה שוטפת – מעליות (אחזקה, ביקורות, ביטוח), נורות, אינטרקום, שערים (כגון חניון), מקלטים, מצלמות ועוד.
בטיחות – ביטוח צד ג', רכזות גילוי אש ומערכות כיבוי אש, פיקוח, תחזוקה ובדיקות שוטפות.
ניקיון מקצועי – שטח חוץ ופנים, מעקות, בתי מנורות, לוחות, אוורור וניקוי מקלט, חדרי אשפה, חניות
וכו'…
גינון – חיצוני ופנימי (לובי וקומות), מערכות מים ממוחשבות ועוד'.
שיפוץ ושדרוג – ביצוע ו\או פיקוח על שיפוץ ושדרוג הבניין, אפשרות חלוקת התשלום בוועדי הבית החודשיים
תוך מעקב וביצוע מהיר ונטול הפרעות שונות בזמן השיפוץ\שדרוג ככל שניתן לדיירי הבניין (שעות העבודה, חלקות העבודה וכד').
שקיפות מלאה – בכל רגע נתון תוכלו ליהנות מדיווח שוטף ע"י החברה שתבצע עבורכם את ניהול הנכס ובכך תוכלו ולעקוב אחר כל פעולה המתבצעת בבניין המגורים, בהיסטורית שינויים, מעקב תשלומים, אספות דיירים ועוד..

כך נראית חברה מקצועית לניהול ותחזוקת בניין מגורים

ניהול נכס ותחזוקה משתנה ממבנה למבנה …

סל השירותים לכל בניין "נתפר" לפי צרכיו המיוחדים של הבניין. יש בניינים פשוטים לתפעול, שבהם נדרש רק הסל הבסיסי של שירותי נקיון, תיקונים, חשבון חשמל, מוקד חירום, ביטוח, גינון, ותחזוקה שוטפת, אך לעומתם יש בניינים מורכבים שבמקרים מסויימים דורשים טיפול במערכות מורכבות, תיחזוק בריכה וחדר כושר, או אבטחה 24 שעות. לכן לכל בניין מתאימים חבילת שירותים שתואמת את צרכי הבניין ומערכותיו השונות, וציפיות דיירי הבניין. יותר מכך: בשל גמישות סל השירותים המותאם לבניין, ניתן לבנות את סל השירותים הזה לפי התקציב המוגדר ע"י הדיירים. אם למשל דיירים בבניין מסויים יבקשו ליצור סל שירותים שעלותו היא 250 שקלים בחודש – יוצע להם מערך שירות שתואם את התקציב שהם הגדירו!

מטרת חברה מקצועית לניהול נכסים היא לספק שירות כולל ככל האפשר, כך שלדיירים עצמם ולועד הבית יהיה "ראש שקט". אך עם זאת מובן שלסל כוללני יש עלויות גבוהות יותר, ולכן חברות רבות בהחלט מאפשרות ללקוחות לבחור מתוך רשימת השירותים – את אלה שהם מעוניינים בהם, ואינם מחייבים אותם לבחור בשירותים נוספים, גם אם אנו חושבים שהם חיוניים.

בהצעת המחיר מפרטים כל סעיף וסעיף מתוך סל השירותים, על-מנת לאפשר לדיירים להחליט איזה מבין השירותים הם מעדיפים לכלול כחלק מהשירות הבסיסי והשוטף, כאשר פריטים שלא יכללו בסל שנבחר – ידרשו גבייה מיוחדת (או שימוש בכספי "קרן פחת") כל אימת שתידרש הוצאה בגינם. בתוך רשימת השירותים האפשריים ניתן למצוא את כל ענייני תחזוקת הבניין וניהול ועד הבית…

על כן שירות של ניהול נכסים הינו שירות שיסב לכל דיירי הבניין ולבעלי הנכס המון שקט וחסכון בעלויות של תקלות שעלולות להווצר !

razpm.co.il – ניהול נכסים ואחזקת בניינים