עבודות מסגרות – שערים לבית

שער ברזל

כאשר אנו בוחרים גדר היקפית לבית, אנחנו לוקחים בחשבון שורה של משתנים ובהם רמת הבטחון שמעניקה לנו הגדר, אך יותר מכל אנו מתייחסים לאלמנט האסתטיקה ומקפידים על כך שהגדר ההיקפית תוסיף ערך לעיצוב הכולל של הגינה או החצר. הדברים נכונים גם כאשר מחפשים שערים לבית, אם כי לא צריך להתבלבל. הדגש שאנו נותנים על נושא האסתטיקה אינו מוריד במאומה מההתייחסות שלנו לפרמטרים נוספים כמו רמת בטחון או שימושיות של השער. כל אלה חשובים וניתן לשלב אותם בצורה מלאה יחד עם אסתטיקה, אבל בסופו של דבר שער שאין לו את המימד האסתטי הנדרש, צפוי לגרום לנו לעוגמת נפש יותר מאשר להנאה מהשבחת הבית וסביבתו. https://www.fabraz.co.il/ – שערים לגינה ולחצר

בחירת שער לבית

בבחירת שערים לבית כדאי להסתייע באיש מקצוע המכיר את התחום לעומקו, או לפחות ללמוד את הנושא לעומק, להכיר את הסוגים השונים של שערים, את הפרמטרים המרכזיים המבדילים ביניהם, את האופן בו מוגדרת האיכות של כל שער, העמידות שלו והתפקוד התקין שלו לאורך זמן, נושא העלויות והמותגים, נושא יכולות העיצוב של השער במסגרת דגמים מוכנים מן המדף מול דגמים בהתאמה אישית וכדומה. כל אלה הם נושאים שעליכם להכיר לעומק אם אתם רוצים להבטיח את הבחירה הטובה ביותר לבית.

או הסתייעו באיש מקצוע

לחילופין, כאמור, יש באפשרותכם להתייעץ עם איש מקצוע המבין בתחום של שערים לבית, ויכול לחשוף אתכם לכלל האפשרויות העומדות בפניכם, לפרט בפניכם מה הם ההבדלים בין הדגמים השונים, ומה עליכם לשקול כדי לבצע את הבחירה הנכונה. איש מקצוע כזה יכול להיות גם איש המכירות בחנות בה אתם בוחנים את הדגמים השונים, אך במקרה כזה אין להסתמך על איש מכירות אחד, וכדאי לבחון את הדברים בכמה חנויות שונות.

דוגמאות מדהימות לעיצוב שערים לבית

קודם אסתטיקה, ובהמשך כל היתר

בשלב ראשון, סקרו את הדגמים השונים והצביעו על הדגמים האטרקטיביים ביותר מבחינתכם מבחינה אסתטית. בהמשך לכך, בררו אודות המנוע החשמלי המחובר לשער במידה ומדובר על שער חשמלי, על פורמט הפתיחה (הזזה או ציר) וכל נושא אחר שקשור לרמת אבטחה ושימושיות, ועל פי נתונים אלה תוכלו לקבל החלטה חכמה יותר.

כל מה שרציתם לדעת על שערים לבית

שערים לבית זה הרושם הראשוני  בכל בית פרטי.. בהרבה מקרים השערים מראים על אופיו של מי שמתגורר בבית. אם תראו למשל אנשים הבונים את שעריהם מצמחיה, תבינו שהם אוהבים צמחים, אבל בתים שיש להם שערים גבוהים וסגורים, מראים על אנשים פראנואידיים. נכון ששער נועד להגן לנו  על הבית שלנו, לכן, רמת הבטיחות כשאנו מעוניינים לרכוש שערים לבית הם חשובים ביותרכדאי כי לגבי העיצוב כבר תבחרו לבד אבל ברמת המקצועיות,  יש לקבל המלצות ועצות מהמסגר או החברה שבונה לכם את השער. כיום יש כל כך הרבה חברות המציעות שערים בטיחותיים ומעוצבים בשלל סגנונות, צבעים וחומרים שונים. יש כאלה שמעדיפים לעשות הזמנה מיוחדת אצל מסגר, אבל יש כאלה שדווקא יעדיפו לקנות שער מוכן מחרה המתמחה  בייצור בשערים לבית.

 גידול בדרישות של שערים לבית

בגלל הבנייה במגזר הפרטי, השימוש הגובר בחצרות בגלל בניית בתים צמודי קרקע, חלה עלייה ניכרת במכירה וביקוש של  שערים לבית, ישנם הרבה סוגים של שערים כמו שער כניסה, שער חשמלי לחניה ועוד.. היום כולם מזמינים יותר שערים עם אינטרקום כי זה כבר חלק ממערך האבטחה של הבית. כשהבית מוגן היטב, כל פורץ יחשוב פעמיים אם כדאי לו להיכנס לבית שהוא מוגן היטב. כי מי שמגן על הבית שלו חיצונית, לבטח גם תהיה לו אזעקה לאורחים בלתי קרואים שמעוניינים לפרוץ לנו לבתים. אם אתם גרים ביישוב, לבטח שמתם לב שישנה שמירה בכניסות ליישוב במשך הלילה, גם שם יש שערים מברזל שהם חשמליים על מנת למנוע כניסה של גורמים עוינים ומסתננים לשטח..

 מה מטרת השער שלכם?

לפני שאנו מזמינים או רוכשים שערים לבית עלינו לדעת מה המטרה של השער, אם זה עבור יופי או אם זה בשביל  בטיחות. יש כאלה היודעים לשלב את שניהם יחדיו. בהרבה מקרים שערים לבית הם סמל ליצירתיות, וחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, אך הוא אמור לעמוד בקריטריונים של הבטיחות. מי שאוהב אומנות , לא תהיה לו בעיה למצוא את השער שידבר אליו מבחינה עיצובית אבל שוב יש לבדוק כמה השער הוא חזק ובטיחותי.