פילינג ? קילוף דרמטולוגי !

פילינג

קילוף דרמטולוגי – לא עוד פילינג

יחד עם התפתחות עולם הרפואה ועולם הקוסמטיקה נוצר חיבור טבעי מאוד בין שני העולמות, חיבור המאפשר לשלב את טיפולי הקוסמטיקה יחד עם מדעי הרפואה ולקבל טיפולים יעילים הרבה יותר. תחום הקוסמטיקה הרפואית הוא תחום שצובר תאוצה מיום ליום, בעיקר בשל התוצאות המוכחות שבו, ורבים פונים אליו לצורך קבלת טיפולים שונים ומגוונים. כך, נוצר הקילוף הדרמטולוגי, לא עוד פילינג אלא שיטת קילוף עור הרבה יותר טובה והרבה יותר יעילה.

מהו הקילוף הדרמטולוגי?

הקילוף הדרמטולוגי עושה שימוש בחומרים ייחודיים גם לפני הטיפול וגם אחריו ומביא בשורה חדשה לכל אלו שעד עכשיו סבלו תחת פילינג מסורתי רגיל. בשיטת הקילוף הדרמטולוגי יוצרים דלקת מסוימת המגרה תאים בעור לבנייה מחודשת וכך העור נבנה מחדש בצורה הרבה יותר טובה. בשיטת קילוף זו מצליחים לשלוט ברמת הקילוף הרצויה ולא לגרום נזק לעור. שיטה זו יעילה מאוד לטיפול בהזדקנות הטבעית של העור ולטיפול בבעיות עור נוספות.

ההבדל בין הקילוף הדרמטולוגי לפילינג המסורתי

כאמור, בין הקילוף הדרמטולוגי לבין הפילינג המסורתי ישנם הבדלים עצומים, הבדלים שהכניסו את הקילוף הדרמטולוגי לרשימת הטיפולים המבוקשים והיעילים ביותר. בין ההבדלים הבולטים בין קילוף דרמטולוגי לבין פילינג מסורתי ניתן למצוא את ההבדלים הבאים:

  • הפילינג המסורתי גורם לטראומה חזקה לעור וגורם לגירוי עצום לעומת הקילוף הדרמטולוגי שיוצר גירוי מינימאלי ואפס טראומה.
  • פילינג מסורתי יוצר דלקת רחבה מאוד העלולה לגרום לפיגמנטציה בעור, הקילוף הדרמטולוגי נמנע מכך לחלוטין.
  • פילינג מסורתי אינו שולט ברמת הקילוף של העור ופעמים רבות היא לא מבוצעת בצורה אחידה לעומת הקילוף הדרמטולוגי ששולט ברמת הקילוף ומבצע זאת באחידות מושלמת.
  • הכאב הכרוך בביצוע פילינג מסורתי תלוי בסוג המלח אך עדיין מדובר בכאבים, לעיתים חזקים מאוד, לעומת זאת את הקילוף הדרמטולוגי ניתן לסבול והמטפל הוא זה ששולט על רמת הסבילות של המטופל.
  • פילינג מסורתי יש לנטרל, קילוף דרמטולוגי לא.
  • הפרוטונים המוחדרים לעור בפילינג המסורתי הם מועטים, רק 10% חוזרים לתאי העור, לעומת זאת, בקילוף הדרמטולוגי כמות הרבה יותר גדולה של פרוטונים נכנסת לתאי העור.
  • פילינג מסורתי עושה שימוש בקולגן 3 (צלקת) ואילו קילוף דרמטולוגי עושה שימוש בקולגן 1 האחראי לאלסטיות של העור.

לכן, אם נמאס לך מטיפולי פילינג כואבים ומפרכים, אנו ממליצים לך לעבור לטיפולי קילוף דרמטולוגי –  הרבה יותר יעילים, הרבה פחות כואבים.