קיטש וטעם רע: דברים שכדאי לוותר עליהם בחתונה

זוג בחתונה

עומדים להתחתן בקרוב? סגרתם כבר עם גן אירועים בשרון? חולמים על "חתונה שאין כמוה", "חתונה בלתי נשכחת", ו"החתונה של השנה"? לפני שאתם מערימים אטרקציה על אטרקציה, כדאי לקרוא מאמר זה.

מהפרחת יונים ועד כניסה בתוך פרח ענק, קבלו את שבעת הדברים הכי קיטשיים וחסרי טעם, שכדאי לוותר עליהם כשמתכננים את עיצוב החתונה שלכם. זה אמנם רק הטעם האישי שלי אבל כדאי בכל זאת להקשיב:

כניסה לחופה בתוך פרח ענק/פסנתר כנף לבן/ מטוס/כרכרה עם סוסים/צדף –

כדי להעצים את המתח וההתרגשות של הכניסה לשביל החופה של גן אירועים , החתן והכלה יוצאים סוף סוף ממחבואם בדרך ייחודית כל כך, שתבטיח שלא יהיה שום אורח שלא ישתנק מהתרגשות ויקנח דמעות. כמובן ששיר רומנטי להחריד מרעים ברקע והופך את הכל להרבה, הרבה יותר גרוטסקי.

ריקוד סלואו מלווה בעשן כבד עם קונפטי, בועות ושיר דביק במיוחד –

ריקוד הסלואו הוא הרגע הכי רומנטי בכל ערב החתונה. אין יותר רומנטי מזה: אחרי החופה, החתן והכלה פוסעים לרחבת הריקודים ורוקדים זה עם זו, בזמן שכל האורחים בוהים בהם, גוועים ברעב, דוחפים סלטים/לחם ומחכים בקוצר רוח למנה הראשונה.

זוגות רבים רוצים להעצים את הרומנטיקה ולא בוחלים באמצעים. ובכן, אטרקציה של עשן כבד לכשעצמה אינה מזיקה כלל. לרוע המזל, בדרך כלל היא משולבת עם קונפטי מסביב לזוג המאושר, בועות סבון והגרוע מכל – ברקע מתנגן שיר דביק להפליא של סלין דיון.

החלפה של שלוש-ארבע שמלות ותסרוקות –

הכלה מגיעה אל גן האירועים עם שמלה אחת לחופה, שמלה אחרת לריקוד הסלואו ושמלה נוספת לרחבת הריקודים. כמובן שכל שמלה מגיעה עם תסרוקת אחרת. בסופו של דבר, הכלה מבלה יותר זמן בהתארגנות, התלבשות וסידור שיער בחדרה הפרטי מאשר בחתונה עצמה, בחברת המוזמנים.

שיר רומנטי של החתן

 – כמה ימים לפני החתונה, החתן הלך לאולפן הפקות כדי להקליט שיר רומנטי (סלין דיון?) לאהובתו הנצחית ולהפגין את רגשותיו לפני כל המוזמנים בגן האירועים. התוצאה – פלייבק מהגיהינום ודיבוב שפתיים, תוך כריעת ברך לפני הכלה והחזקת ידיה.

רקדניות ברזילאיות –

לא שיש מוזמן כלשהו שיחלוק על נוכחותן של רקדניות ברזילאיות ערומות למחצה, שרוקדות, עושות שמח ומכניסות חיים לחתונה מפוהקת ובנאלית, אבל עדיין, האם זה באמת רעיון טוב? להביא בחורות חשופות כל כך, שיאפילו על הכלה, יגנבו ממנה את תשומת לב ויכעיסו את כל הנשים, שבעליהן המהופנטים לא מצליחים להסב מהן את הראש?

וידאו קליפ דביק –

לא, אנחנו לא באמת רוצים לראות את החתן והכלה רצים בבגדי ים אל השקיעה, מתנשקים, מחליפים רוק וכו'…

עיצוב בטעם טוב של החתונה שלכם ישאיר טעם טוב אצל המוזמנים שלכם. שווה, לא?