קצת על אנטי אייג'ינג .

קמטים בעינים

אנטי אייג'ינג מאיזה גיל?

אנטי אייג'ינג הוא תהליך המאפשר בעזרת התערבות אנושית להאט את התהליכים של הזקנה אותם עובר כל אדם ובכך להצעיר את גופו ולסייע לו להיראות במיטבו גם בגילאים מבוגרים יותר. אנטי אייג'ינג הוא למעשה תהליך של מניעה, תהליך בו מדריכים את האדם לבצע פעולות רבות שימנעו את הזדקנות הגוף שלו ויסייעו לו לשמור על מראה צעיר, רענן ובריא יותר. לצורך מניעת ההזדקנות באופן מובהק מדריכים את האדם לתזונה נכונה, מעניקים לו תוספי מזון בריאותיים וטבעיים, מוסיפים לו נוגדי חמצון ועוד – הכול בהתאם לשיטה של המטפל.

תכשירים וטיפולי אנטי אייג'ינג

כיום, בעקבות התפתחותו של עולם הקוסמטיקה, בכל יום אנו יכולים לראות מוצרים חדשים על המדפים, מוצרים שמטרתם היא לבצע טיפולי אנטי אייג'ינג, בין אם זה באופן עצמאי בבית ובין אם זה על ידי קוסמטיקאית מקצועית. בין התכשירים והטיפולים השונים ניתן למצוא:

  • סרומים המשמשים לטיפולי אנטי אייג'ינג למקומות שונים כמו סרום ייחודי המיועד לצורך מיצוק של העור, סרום ייחודי הגורם למילוי של קמטי ההבעה במקום ניתוחים והזרקות, סרום המעניק לחות לעור, לחות שהוא מאבד בעת ההזדקנות וכד'.
  • פילינגים שונים המחדשים את המראה של העור. הפילינג הוא למעשה טיפול המסיר את השכבה הראשונה של העור (בעומקים שונים) וכך העור צומח מחדש בצורה הרבה יותר טובה.
  • תכשירים ייחודיים למקומות מסוימים בגוף הרגישים מאוד לזקנה כמו החלק שמתחת לעיניים שנוטה לצנוח, קמטי ההבעה שנוטים להעמיק, השפתיים שנוטות לרפוס ועוד.

יחד עם זאת, כיום הטיפול החשוב ביותר התורם למניעת ההזדקנות של העור הוא טיפול פילינג עמוק המסיר את שכבות העור הראשונות שתחתם נצבר לכלוך וזיהום עם השנים ומאפשר לעור לצמוח מחדש בצורה תקינה. הזיהום הלכלוך נוצר כתוצאה מחוסר טיפול נכון בעור עם השנים, אי שימוש בצורים בטוחים, חוסר ניקיון של עור הפנים ועוד. ברוב המקרים, אם לא מבצעים פילינג היעילות של מוצרי אנטי אייג'ינג שונים פוחתת באופן ניכר.

מתי צריך להתחיל טיפולי אנטי אייג'ינג ?

שאלת השאלות, בה נתקלת כל אישה היא – מתי בעצם להתחיל את טיפולי האנטי – אייג'ינג? ובכן, קוסמטיקאיות רבות ורופאי עור שונים ממליצים להתחיל את טיפולי האנטי אייג'ינג החל מגיל 30. התחלת הטיפולים מגיל זה, שלכל הדעות הוא גיל צעיר, תמנע את הזדקנות העור, אין טעם להמתין עד שיופיעו סימני ההזדקנות ורק אז להתחיל לטפל, ייתכן כי אז יהיה מאוחר מידי.